1 december, jul i luften! :)

Känns som att julen närmar sig fort nu och vet ni vad, det känns helt okey! :)
jag har varit ganska anti julafton hela tiden och förra året va jag EXTREMT anti!
men i år känns de helt okey! :)

efter eller innan jul lovet skall man okså och prova ¨på en ny skola, as läskigt men känns ändå bra om de kommer funka, skulle vara skönt att komma vidare, bygga på sina betyg och få må lite bättre! börja ¨på nytt! :)

i Januari skall jag upp till Jonas<3 aaas mysigt! längtar extremt och de kommer bli jätte mysigt! :)
v.8 kommer Teddy hit FÖR DE HAR JAG BESTÄMT :D
och sen får vi se hur tiden blir .. men just nu, känns de som att allt, i slutet, kommer bli okey.
om ni ursäktar mig så skall jag få tag i en biff åt min råtta sebastian (typ fyra-fler personer fattar) ;)

pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0