14 nov.

Dagen har varit typ, trsit.
började med att man vaknade av tre pratande sötsaker xD
Och sen så hinner man knappt få i sig frukost innan hela rummet börjar snurra. är så yr att de inte är klokt, har feber och tror jag börjar bli förkyld.
aja, sen fick jag och linny i stress skjuss till busstationen. Linny skulle åka till sin pappa och hon har inte åkt den linjen förut så jag åkte med henne och visade vart hon skulle av sen åkte jag vidare till visby och skulle vänta där en kvart på nästa buss hem.
och där träffade man Emely, dennis syster, och hennes kompis som snackade lite med mig :)
trevligt de iaf, ja och sen va de bara att hoppa på bussen igen.
ÅKTE BUSS FRÅN KL. 14.15 TILL 16.30!!

aa och sen när man kommer hem efter att ha gått från busstationen är febern värre så nu sitter jag typ med massa filtar och kramas med Rasse, trevligt? nja, skulle kännas bättre om de vart Younas<3

tre slutande punktar;

1. någon som kan hjälpa mig med design på bloggen?

2. jag tänker inte göra som dom flesta andra och skriva blogg varje dag utan bara när jag har något att skriva om!

3. någon som vet vart man kan köpa snygga fake piercings? :) får inte pierca mig av mamma -.-'


Puss på er<3

Kommentarer
Postat av: eemma

jag kan försöka att hjälpa dig med design ? (aaa

jag menar . jag är itne bra direkt men ändå .

2009-11-15 @ 17:06:30
URL: http://ehallbom.blogg.se/
Postat av: younas

den knäppa linny :P blir så arg på gotlands bussar:P du kommer bli paff hur ofta bussarna går liksom :) fast pratar som om du aldrig vart i sthlm <3 älskar dig

2009-11-17 @ 22:44:48
Postat av: CupCakeDesu

Jag vet en tjej som är jätteduktig på bloggdesign



PSYCOPATHiCMIND @ bilddagboken.se



:)<3

2009-11-27 @ 17:47:25
URL: http://yzmacore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0