17 nov.

många frågar hur jag mår, varför jag aldrig är i skolan osv så tänkte skriva svar på det idag eftersom det är ett ganska långt svar.

så.. såhär ligger de till; jag mår inte särskilt bra varken psykiskt eller fysiskt, och nej jag vill inte att ni tycker synd om mig, vill att ni är som vanligt. roliga, trevliga och glada för de smittar verkligen av sig.
_________________________________________________________________________________________________
fysiskt;
*  jag har ständig värk i kroppen och de gör att jag äter extremt mycket värktabletter och blir mycket trött

*  har för lite järn i kroppen

* har dåliga blodvärden och lågt blodtryck

*läkarna har tagit 3 rör med blod för att se vad som orsakar värken och dom hittar inget där, dom hittar inte heller något på röntgen.

* jar har feber ofta

*skall få komma till en tjej som pysslar med kinesiskmedicin och healing och sånt.
________________________________________________________________________________________________
psykiskt;
* deprimerad

*mobbad överallt.

*lite jobbigt hemma

*pratar med kurator 1-2 ggr i veckan

*skall börja prata med BUP

*sover bara om jag tar sömntabletter

* skall få antidepresiva

*har gjort val jag ångrar starkt

* vågar inte vara ensam, har extrem fobi för de

* har svår ångest

* är jätte stressad över kommande konserter, luciatåg och betyg

*känner mig ensam och övergiven

_______________________________________________________________________________________________


orkar inte skriva mer men ni fattar.


vill passa på att tacka emma för hjälpen med bloggen, de blev super bra<3
puss på alla<3

Kommentarer
Postat av: MrLovaLova ;D

En fråga, vad är BUP för ngt? ;O



Kram på dig!

2009-11-17 @ 17:37:37
Postat av: eemma

hey .jag får inte ordning på allt de där knasiga !

typ linjerna runt headern ? :s

och de här gråa knaset haha !

2009-11-17 @ 18:57:56
URL: http://ehallbom.blogg.se/
Postat av: AMANDA

gumman, finns förej<3

2009-11-17 @ 21:52:27
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt kommer att ordna sig!



o de med lucia o konsärer kan du vara lugn över, du är jätte duktig!

2009-11-24 @ 19:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0