18 nov.

idag har mina tankar mest snurrat om hur jag va för ett år sen.
vissa vill att jag blir så igen, andra säger att de är bättre som jag är nu.
jag föreslår nog mig själv för ett år sen, mådde bättre då!
men.. lixom;

kärlek:
ett år sen;
Adde, inget toppen förhållande precis.
nu; Älskade Younas<3 :D

psykiskt;
ett år sen;
hyffsat
nu; ganska vädelöst.

fysiskt;
ett år sen;
bara bra
nu; dåligt.

Vänner;
ett år sen;
inte så många men ändå riktigt bra.
nu; många men mindre bra.

så poäng;
ett år sen; 3
nu; 1

så, vet inte riktigt. däremot har jag bättre planer om framtiden nu än förut :)
aja, någonstans i allt så blir de väl typ lika :p
vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0