29 nov.

varit på julmarknad idag, trevligt trevligt.. typ.. är inte så mycke för jul men har iaf handlat klart alla julklappar till familjen snart och pengarna ser ut att räcka :)

veckan som kommer blir STRESSIG SOM FAN!

Måndag; idrott så måste packa (och INTE GLÖMMA KNÄ SKYDDEN!!) och sen skola som vanligt och hem och plugga till prov (inte kollat papprena än)

Tisdag; skola sen hem och TOKPLUGGA och öva till julkonserten

Onsdag; skola, PROV! ._. och konfa

Torsdag; skola, lucia övning

Fredag; skola, sen typ stan


är för övrigt as nervös inför konserten, mest nervös över "when you say nothing at all" eftersom jag brukar bryta ihop när jag hörde/sjöng den.. känns som jag klarar de den här gången men de är tungt och där av skakar mina fingrar och piano spelet blir aningen dåligt! och jag har aldrig tagit en enda piano lektion så ja, ni fattar! ._.

Aja, god natt sötisar<3
puuss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0