JÄVLA SKIT VACCIN!

"dom flesta får inga biverkningar" IN MY ASS!
jag fick varenda biverkning som fanns att få av de!!!
åååh värdelöst, och i morgons skall vi pyssla. gr8!
jag gillar inte klassen, jag gillar inte skolan, jag hatar att pyssla, jag har inge tålamod, och jag har svinont i armen!
fan alltså, kommer dit ett tag men kommer inte orka stanna länge, sry till er som jag lovat att vara där hela tiden men har feber osv.
sprutan är värdelös de vet vi :)
annars känns de som att allt börjar ordna upp sig! (Y) :)
tack till alla klippor som stöttar mig och tack till underbara Jonas som okså alltid stöttar<3

Kommentarer
Postat av: amanda - gotlandstöis

ställer upp för dig gumman!

2009-11-28 @ 20:12:21
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0