kär?

kan man älska en person som redan är förlorad?
kan man ännu vara kär i en person som redan dött?
allting är fel fel fel just nu och samma person har alltid mitt hjärta och det är omöjligt att få ta tbx det, han ha rredan försvunnit med det.
undrar om han fick rosen han ville ha..? har inte kollat..
varje natt saknar jag denna underbara mänska och känslorna kommer aldrig försvinna. vissa nätter är okey, vissa är hemska.
jag blir aldrig riktigt hel men jag tror jag hittat en person som passar att iaf fylla igen en bit av hålet.
men då måste jag våga ta steget in i ett nytt förhållande.
allt går för fort just nu..
kanske va de bättre när jag va ensam..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0