Förhållanden.

fick en rätt intressant pratstund med en tjej idag, ang. "kul utanför förhållandet".
både hon och jag höll med om att det är fel, om att om man inte är nöjd med sin partner gör man slut..
sen kom jag och tänka på mitt förra förhållande, att komma ur det var de svåraste jag någonsin gjort. det tog mig några veckor. dock så ignorerade denna person mig under dom här två veckorna så jag kan inte få bort tanken i huvudet på att han hade det på känn.
han visste att det skulle komma och därför svarade han inte på något av mina minst 10 samtal!
men det räckte att jag skrev ett sms; svara nu annars säger jag det på sms!
då svarade han genast när jag ringde, slumpen?
iaf så har jag ju nu killen som det verkligen känns som jag vill leva mitt liv med!
han finns där när jag behöver prata, han tror på mig, vi gråter ihop, vi skrattar ihop, och jag känner verkligen att jag kan dela allt med honom därför har jag en känsla av att jag sldrig i hela mitt liv skulle bedra honom, men vad kan man veta i förväg?

Kommentarer
Postat av: Fredrik

SV: tack ska du ha :)

2010-05-01 @ 11:45:50
URL: http://gemigkarlekforhelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0