Varför tänder inte du på tjejer? - bröst är äckliga

diskuterade med en kompis till mig som förut var bisexuell men som nu är gay varför han inte föredrar tjejer.
han svarade;
1. jag gillar inte att dom flesta tjejer är väldigt ytliga!
där blev jag chockad eftersom jag bara varit med om killar som dömer efter utsidan, inga tjejer!
och hans svar nr.2 blev att han tycker bröst är äckliga!! de va första gången EVER jag hört det! jag har fler kompisar som är gay men har aldrig hört någon säga att bröst är äckliga!
"men va fan de är ju bara två fett klumpar, om du ser en kille med manboobs tycker du de är sexit då?"
nej absolut inte, men tänk efter, de ser nästan likadant ut! och ändå är bröst så otroligt sexiga enligt allt annars, man får inte lov att gå i baröverkropp om man är tjej men om man är kille med manboobs säger ingen nått mer än "äckligt"!
tror ni att folk hade sagt äckligt om tjejer började gå topless?

bara en tanke


Kommentarer
Postat av: filip

tuttar är finaste som finns

2010-05-04 @ 15:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0