Gör blogg blondinen utrotningshotad!!

Jag blir så arg!!
Sitter och läser Kissies blogg (aldrig gjort det för aldrig brytt mig om såna ytliga idioter).
Gör det nu för att syrrans kompisar börjat prata om henne så mycket och jag blir så irriterad!!
Hur kan en snart VUXEN MÄNNISKA sitta och skriva sådant?!
Hon vet så jävla väl att små tjejer sitter och läser, hon vet hur dom som är minsta lilla runda tar åt sig och hon vet vad hon sätter i huvet på folk, ändå fortsätter hon!
Jag är fullt medveten om att hon är en uppmärksamhets-hora och allt sånt där men det spelar ingen roll.
Hur mycke uppmärksamhet man än vill ha så är det inte värt att få små osäkra tjejer att vilja SVÄLTA sig?!?!
Hur i helvete kan man sitta så och trycka in dom orden i tjejer som för längre sen varit hennes fans?!
Jag menar, det är väl klart att dom ser upp till henne och vill vara som hon, man hör ju om henne över allt. vem vill inte vara populär? och särskilt dom yngre!!
Nej hörrni tjejer och grabbar, nu är de dags att sätta stopp för det här!!
Nu utrotar vi såna som vill förändra våra barn/småsyskon/flickvänner/pojkvänner/nära&kära!!

Kan åtminstone mina blogg läsare totalt låta bli att gå in på hennes blogg? Hon lever på att ni går in och läser hennes skit prat! jag menar: Idiotiska kommentarer kan man få någon annanstans utan att personen som ger dom får betalt för dom!!
Låt bli hennes blogg och stå för vilka ni är, ni är alla unika och underbara!!
Ta hand om er, det skall jag
Zanna Dunstrand<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0