STOP BITCHING AROUND!

snälla, varför skrika och bitcha någon i ansiktet?!
Nej usch, alla som läser detta inlägg, för min, eran omgivning och alla ni håller kära: GÖR INTE SÅNT!, använd kommunikation, funkar fan så mycke bättre alltså. och om någon försöker disskutera med er: Flina dom aldrig i ansiktet, idiotiskt och omoget! Att ta hand om andra gör att du lättare kan ta hand om dig själv!
Och en sak till, plocka inte på er andras problem! om ni mår dåligt så gör er av med "energi tjuvar", som min psykolog kallade dom, låt ingen lägga över saker på er. Man skall prata om sina problem, men inte på ett "lyssna-på-min-annars-tar-jag-livet-av-mig" sätt, utan mer på "hej-jag-älskar-dig-orkar-du-lyssna" sätt! Det uppskattas av alla!
Jag skriver snart igen! och tills dess:

Ta hand om er, det skall jag
Zanna Dunstrand <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0