Ingen dator än

Än har jag inte fått tillbaka min dator.. SUCK!
Hoppas allt går bra och att det inte blir dyrare än tänkt!
Så.. kan ju berätta hur den här och kommande vecka ser ut vad jag vet nu!
Ikväll händer inget särskilt måste vila upp mig och lite så..
I morgon, Söndag: Jag jobbar 11 - 17

Måndag: Jobbar 12 - 17
Tisdag: Jobbar 12 - 17
Onsdag: Sista arbetsdagen för i sommar! 12-17
Torsdag: Börja leta flyttkartonger! :)
Baka till pappsen!
Fredag: Pappsen fyller 38! :) Fika och mys hela dagen!
Lördag: Packa under dagen så mycke jag bara hinner!
Eventuellt ha Kiosken under levidesfotbolls match 19.00!
Söndag: Zenita, syrran, Spelar match i Fardhem 10.00 skall dom samlas! 
Packa, packa, packa!
Sen, här kommer det läskiga; Efter det är det bara måndag och tisdag kvar, dom två dagarna blir PACKA PACKA PACKA och köpa dom sista prylarna!! (en hel lista ännu!!)
och på Onsdag flyttar jag upp!
Längtar som tusan!

Att äntligen få bo där vid en! Christoffer, Jonna! Så jävla underbart! :D
Jag älskar er så sjukt och skall bli så skönt att äntligen kunna få träffa er ist för att sitta och snacka över telefon lixom! Äntligen kunna få krama er IRL! :*<33
Sen äre så att jag fått kontakt med en tjej som skall börja samma skola och inriktning som mig så helgen innan skolstart skall jag och Fideli, som hon heter, Dra och ta en fika på stan i underbara norrköping!
Nu håller vi bara tummarna på att jag kommer att trivas och att allt blir SUPER! Vilket jag tror att det blir!
Så tills nästa gång vi hörs:
Ta hand om er, det skall jag
Zanna Dunstrand <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0