Julstämmning på TOPP

Städat hela dagen lång så allt skiner.0
fått naglarna julfixade av min lillasyster ( http://www.zenitadunstrand.bloggplatsen.se)
Slått in massa julklappar, pyntat min lilla gran och pyntat huset
nu skall vi vänta på mina föräldrar som snart kommer hem.
då blire käk, julgransfix, julfrukost förberedelser (skinka osv), glögg och uppesittar kväll - bingolotto.

God jul till er alla
ta hand om er och varandra.
och som en väldigt speciell kille sa
"När det är jul skall man tänkta på dom man bryr sig mest om.."
kom ihåg att göra det!
Och lägg undan allt gammalt gräl, börja om från noll!
Julen är glädjens helg och efter det kommer nyår då det är dags att helt släppa allt!
Dags att sätta igång med "livets stora gåta".
"Lär dig livets stora gåta;
älska, glömma och förlåta"

Ta hand om er, det skall jag
Zanna Dunstrand <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0