tråkig dag

detta blir en trist dag.
Hemma ifrån skolan, alldeles för mycket som händer nu.. tror det är därför jag inte mår så bra..
har nog inge feber men de är så jag känner det.. som att jag har typ... 50 grader.
Iaf så sitter jag och lyssnar på min, Elins och Thereses värdelösa spellista som vi skapade typ.. mittt i natten!

dansband och skit med e&t
Där har ni! hahah bara att lyssna och skratta som vi :D
eller.. jag skrattade, haah
Har städat hela mitt rum, tvättat en maskin (har väl typ.. 4 kvar) och börjat packa inför fredag.
Nu sitter jag och pluggar, skall nog snart gå och fixa en kopp salmbärste! 

Ta hand om er, det skall jag
Zanna Dunstrand <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0