Det här är vad jag vill göra!!

jag har varit så trött och fått så sämst självförtroende på min framtid på sistone.. men jag satt och tittade på glee idag. såg när det var en döv kör som en kille pratade/sjöng ut texten trots att han i stort sätt inte hörde och dom andra o-ade och använde tecken språk. och alltså.. jag blev sjukt kär i det. Jag vill verkligen hålla på med sånt!! finns inget annat, jag vill hjälpa mänskor..
började lixom storgråta och blev helt inne i det.. jag kände bara hur jag önskade att jag var han bakom pianot. UNDERBART..!

Här skall ni kolla in;

http://www.youtube.com/watch?v=JNl91QXws7o&feature=autoplay&list=PL4831D2BFE3C4204E&index=12&playnext=2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0