"jag älskar er så mycket"

Jaa.. så kan man också se på det.
En tjej som pratar skit om en, aldrig kan uppskatta en, beter sig som att man är skit, är otrevlig emot alla omkring och som sårar en så sjukt djupt att man nästan inte vågar annat än förlåta.
Men nu får det räcka, nu är jag stark. jag tänker inte låta henne komma in igen, tänker inte förlåta..
tänker inte sjunka ner till hennes nivå och prata om henne osv men mig hör hon inte hemma vid längre. Någon gång får det räcka.
JAG är stark, Jag är jag, jag står kvar, även om alla andra halkar tbx!
Ta hand om er, det skall jag
Zanna Dunstrand <3

Kommentarer
Postat av: Tess

Nej usch zanna, håll dig borta från såna, dom är inte värda att kyssa dina fötter!!

Kram

2011-03-01 @ 21:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0