kanske man borde passa i "diagnos okänd"?

God & glad kexchoklad! Jaa.. Fick en kexchoklad av klassen igår för att jag fixat med klassens klasströjor x) Hahah gullungar alltså x)
Ehm.. ja.. så sitter och tittar på den men vill inte äta upp den O.o
MEN JAG VILL HA FRUKOST :o
problemet är bara att jag inte kan röra på mig.. vaknade klockan 10 och lyckats ta mig ner för trappen först nu.. varken fot lederna eller höfterna funkar riktigt klokt att röra på så benen skakar och är helt konstiga.. trappen fick jag lixom åka på arslet ner ifrån :/
Önskar bara jag visste vad det här var.. för jag har så sjukt ont..
det har börjat sprida sig till käkarna nu också, har jätte svårt för att tugga hårda saker och svårt för att öppna munnen fullt. usch hjälp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0