Resumé av veckan

lite kort sammafattning av min vecka
Måndag; Influensa, så låg hemma hela dagen och tjurade x( på kvällen var jag dock uppe på möte med klassen vilket jag ansåg var lyckat x)
Tisdag; Hade mitt första nationella prov i svenska.. det kändes bra, hann klart i sista sekund men jag hann iallafall och jag läste klokt och formulerade klokt och det är de viktiga ;D efter det var jag på akupunktur vilket jag verkligen behövde. var alldeles stel och krampade som någon galning.
Onsdag; åkte till skolan men kände själv att jag inte hade någon energie och eftersom jag inte hunnit ta min psyk-medicin (låter som att jag är mödrade xD) så åkte jag hem runt lunch eftersom det kändes alldeles för jobbigt. utan mat och allt... eftersom jag inte ens klarade av att gå in i matsalen.
Torsdag; Mitt andra nationella prov också i svenska.. Det var skriv uppgifter efter rubrik och aldrig haft några problem med det så på 3kvart skrev jag 3A4 fulla och satt sen och läste tills vi fick lov att lämna klassrummet 1 timma och 15 minuter senare x) lite drygt men kände mig nöjd och hade en bra bok och ett jävligt gott äpple så det vart inga problem. resten av dagen rullade på fint. Vi dansade på idrotten och är inge stort fan till vals, linjebugg och foxtrott men ärligt talat så fick jag så mysiga danspartners så led inte av de :) samlade också klassen och disskuterade klart vad vi skall ha för klasströja. Det gick skit bra och alla var samlade och kloka. sen va de bara hem oh slockna på soffan.
Fredag; Oj.. vart skall ajg börja x) planerat var att jag skulle in på Zombie med några snyggingar men eftersom jag fortfarande inte återhämtat mig efter influensan och det är sånt väder så orkade jag inte. så det blev en kortis in till stan för att köpa två linnen, ett svart och ett gult, en grå munkjacka och hårspray. sen tog man en liten fika med lillsyrran. mysigt med lite kvalitetstid :) nu skall jag kolla lets dance och sen skall jag kolla om jag kan få med mig jessica till solariet i mrogon!
Ta hand om er sköna mänskor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0