Skräckfilmer, Drpepper och nya intressanta mänskor, IM HOME

En härlig kväll med några tjejer (Alexandra, Agnes och amanda) och delvis agnes pojkvän Edvin på hemse. varit och kollat skräckfilmerna final destination och barnhemmet.
Final destination var.. ganska kass. inte direkt skräckfilm enligt mig.. :p och barnhemmet har jag sett förut men tycker ändå den är värre än final destination :p
Men trevligt sällskap och helt ok filmer och så lite Dr.Pepper att dricka och choklad och dextros att äta, helt ok ;)

Haha jag hade jätte roligt och kul att umgås emd folk man inte brukar vara med :)
nu skall jag i säng


Ta hand om er, det skall jag
Zanna Dunstrand <3

Kommentarer
Postat av: Filip

drpepper är gott.. shit du kmr också bli en kaffeälskare.. :p

2011-03-09 @ 18:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0