Tatuerings dags!!

Kejda
Så, det här är en kedja som jag fick av min mormor när jag konfimerade mig. Mormor är en av dom personerna som står mig närmast, så jag skulle vilja att den symboliserar henne. jag vill tatuera den omkring fotleden. sen vill jag hänga berlocker ned för den för varje mål jag uppnår i livet! :)




musik<3
Det här är ide nummer två, denna vill jag isf nog ha i nacken. dock inte i riktigt samma stil
den skall symbolisera min musik och allt jag någonsin drömt om
Så.. vilken tycker ni skall göras först? och har ni några andra förslag?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag tycker det där med fotlänken är en fin grej! Den ska du börja med tycker jag så att du så snart som möjligt kan börja samla på dig berlocker! ;)

2011-02-15 @ 20:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0