Lång dag

     Haft nå väldigt ont idag. varit sjukt kallt i skolan och ute så hela kroppen är stel.. jag önskar jag visste vad det är för något som är fel. vill bara kunna förstå min egen kropp. är det för mycket begärt..?
    Känner mig helt övergiven. Det är sjukt jobbigt.. deprimerande att inte kunna berätta när folk frågar..
när jag får frågan varför jag har ont svarar jag "sjukdom" och av många får jag responsen; "Seriöst?! Vilken?!" .. känns bara dumt att inte kunna svara på sånt.. det är ju lixom min egen kropp och jag kan inget om det! känns som att jag är fast i min egen kropp. helt fel. som att jag är nån annan innuti.
   Jag vill lixom kunna hoppa omkring och skratta och ha kul! FÖR SÅN ÄR JAG!
jag är så innuti.. men har ingen chans att visa det.
   Ahja, jag skall väl kunna klara mig igenom de?

Ta hand om er åt mig <3 //Zanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0