GYMNASIUM - ÅNGEST!

Fan snart dags att söka gymnasium och nu när man väl står och tittar på drömmen känns den så .. skum. Jag vill inte säga fel för det gör det inte, men det känns inte alls lika underbart som de gjort innan.. jag är nervös, ensam och kanske även lite rädd. vad skall jag göra om jag blir ensam? Om jag står ensam kvar när jag väl flyttat och "börjat om". Dom som redan går där på det gymnasiet ser ut att ha det bra och lätt men.. dom är dom.. jag är bara jag. tänk om det inte räcker?!


Snart sudret på hugget också vilket jag längtar något fruktansvärt till! Kanske mest för att jag har en sån längtan till våren.. Och snön har ju börjat smälta bort så det är en bra början! :D

En föredetta väldigt nära vän och jag har inte mycket till kontakt längre.. *sadface*.. Det är jobbigt men.. jag tänker itne tränga mig på så.. om han någongång saknar mig får han väl höra av sig? tyvärr är jag dålig på att vänta ._.

Ligger nu med någonslags förkylnings influensa.. För jävligt. allting värker.. jag har varit förkyld men har inte varit värre än så och idag så dunkar hela huvet, kan int äta klokt och ena ögat rinner som nån jävla fontän.

För övrigt har jag nu klart en ny låt, texten låter rätt keff när man skriver den men blir snygggare med tonerna :p




                                                                 Dont regret

Hey pepole listen to my song , cause i've seen this world and something is wrong
Hey pepole listen to my words, cause i've seen your tears and i know that it hurts.

Heey, dont look back, dont look down, dont regret.
Heeya , just look up to the sky and forget that you've ever regret.

hey girl, listen to your heart, cause i see that you are falling apart.
Hey boy, listen to your voice, Cause i know that you can make right choice.

heeya pepole, dont look back, dont look down, dont regret.
heya pepole, just look up to the sky and forget that you've ever regreeet.. heya pepole..
Dont look back, dont look down, dont regret.
Heya pepole, Just look up to the sky and forget that you've ever regret.

Hey pepole listen to my words. Cause ive seen your tears and i know how it hurts
Hey pepole listen to my song, cause ive seen this worl and something is wrong.




Låten handlar om att man skall se till att man mår bra, och att man inte ångrar vad man gör.
Jag går högstadiet nu och jag vill gå ut nian utan att ha ångrat att jag aldrig tog kontakt med den där killen, eller att ha mått dåligt pga att jag inte klarat av att äta.. eller helt enkelt låtit andra trycka ner mig. jag vill gå ut med glädje och stolthet och fina minnen att ha nytta av i framtiden.
Skall snart passa på att spela in alla mina låtar så ni får tid att lyssna :)


Tills nästa gång; Ha det toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0