Vilken vecka!!

Jag är totalt slut..! Fan man skulle ha någn att rymma till ibland alltså. de va nog det bästa med att ha pojkvän uppe på fastlandet, man kunde vara borta ett tag och bara rensa skallen så dåligt och fylla den med underbara saker.
Jag har haft sjukt mycke läkar tider denna vecka. I tisdags hade jag telefon tid med 2 olika läkare, onsdag sjukgymnast (akupunktur), torsdag (idag) Tandläkare och BUP för uppföljning av min medicin och i morrn skall man till sjukgymast på akupunktur igen!!

JAG ÄR IAF SJUKT STOLT ÖVER TANDLÄKAR GRJEN :D Fick höra att jag hade "exemplara" tänder ;D;D DEN NI!
tror det är första gången som dom inte gnällt över piercing osv. brukar alltid finnas något xD

Nä nu skall jag sova så jag kommer upp i morrn utan att missa den fula bussen x)

Pusspåer få läsare ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0