Hur skall man stötta en riktigt ledsen vän?

Usch, jag bara ser hur du faller mer och mer..
jag önskar att jag kunde hjälpa dig, ändra på din verklighet.. men hur?
Helst vill jag bara ta med dig bort, bort ifrån allt du nu går igenom.
men även om jag kan fly ifrån det så tror jag inte att det hjälper för dig..
Hur skall jag kunna hjälpa dig?!
Jag blir galen..!
Kanske bara ta med dig bort?
stänga av dig ifrån världen för en stund?
men skulle du klara det?
eller skulle det göra saker och ting värre?!
Jag önskar att jag kunde ta din smärta, se till att allt vände,
Se till att du slipper att förlora henne.. men jag kan inte..
denna gången kan jag inte rädda dig..
Förlåt mig, jag älskar dig och finns, men mer än så är det inte..
Ta hand om er, det skall jag
Zanna Dunstrand <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

<3

2011-06-22 @ 16:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0