Nu är vi snart där

Gud så overkligt det känns, att snart stå där.
Ögonblicket man drömt om:
Bra betyg, preliminärt kommit in på dröm skolan, dags att gå vidare; dags att göra det man vill.
HELT SJUKT!
Aldrig varit så nervös, glad och ledsen på samma gång.
HAR FAN SEPERATIONSÅNGEST!
Kommer att sakna alla mänskor, sakna "högby-attityden", sakna gotland..
Men dom riktiga vännerna kanske man lyckas behålla trots avstånd och allt?, hoppas någon kommer att sakna mig..
Detta är så overkligt.
Längtat efter detta, men när drömmen är framför ögonen på en så ser man allt det mörka med det.
Men nu är det dags!
Ta ansvar
skaffa boende
vara jag..
Önska mig lycka till!
Ta hand om er, det skall jag
Zanna Dunstrand <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0