Snart flytt dags!!

Den 1a får jag veta vart jag kom in..
kom jag in på alla 3 äre dags att börja bestämma..
Örebro, stockholm eller norrköping? va tycker ni?!
Jag har funderat på vad jag väljer om jag kommer in på alla..
och resultat: JAG HAR INGEN ANING!!
så för- och nack-delar lista:
Sthlm nackdelar            Sthlm fördelar                           Nrkpng nackdelar                Nrkpng fördelar

Lite natur                        mycke rörelse                               långt hem                                människorna

svårt att hitta bostad          lätt att ta sig hem                    blir att bo på elevhem                            mysigt

Dyrt                             lite bättre skola                        Lite sämre utbildning                       fräschare skola

Massa Ex                      ngr riktigt bra vänner                    Dyrt att åka hem                             Släktingar

Hon                                    shopping                                   liknar visby lite                                Älskad..




Ja, de hjälpte ju inte direkt!-.-

SHIT JAG FÅR PANIK!

Ta hand om er, det skall jag
Zanna Dunstrand<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0