vagn pyntning

Varit och klätt vagnen idag!
Snbbt och as snyggt, ännu saker kvar att göra dock, men hittils, bara tumme upp!
Allting klart utom rosor!
Blommig klänning till själva avslutningen och vagnen, vita skor till det.
Svarta jeans, orange tunika och dom vita skorna till kvällen.
DETTA ÄR UNDERBART!
Nu skall man bort här ifrån!
Börja om, leva för mig och inte för annat.
göra det man vill.
HELT SJUKT SKÖNT!
Även om det är läskigt att ta steget så är det helt fantastiskt!
Ta hand om er, det skall jag
Zanna Dunstrand <3

Kommentarer
Postat av: emshie

ja men absolut! tror dock jag inte kommer på måndag, knappt så att jag kommer på avslutningen så som det ser ut nu. jag har något influensaliknande och går på penicillin :( <3

2011-06-11 @ 19:58:26
URL: http://emshiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0