MASKARA SOM NI MÅSTE HA!!

Hej, jag hade bestämt mig för att aldrig blogga om smink men jag har aldrig hittat någon bättre maskara coh bara måste tipsa er om denna!
Den nya maskaran ifrån maybelline new york!
"The one by one volum' express mascara"
På bilden nedan har jag både eyeliner på ögonlocket och bara dragit två gånger med maskara borsten! Fransarna blir långa och smala och dom kladdar ingenting! UNDERBAR MASKARA!
Måste också passa på att visa min underbara ring och klasströja! Så sjukt nöjd med storleken på tröjan alltså, sådär lagom fluffig och inte knälång :)
mitt namn på vänster sida högst upp :p
NY hår färg också, oj se så m,ycke saker jag hade bara för att jag itne srkivit ._.
EEEEEh x)
Jaa, ny hårfärg som är HEMSK. skulle bli rött men de är.. brunt som ni ser.
Så ja, blir att färga om ._.
Ta hand om er, det skall jag.
Zanna Dunstrand <3

Kommentarer
Postat av: Teresa

Men guuuud va söt du blivit! Känns som att det är länge sen vi sågs nu :o

Den där mascaran skall jag köpa, verkar helt perfekt för mig ju ;)

Toppen fin tröja, du såg jätte ullig ut i den och en sån där ring tittade jag på på åhlens, där den är köpt?

Super fina låtar har du också lagt upp! Jag som vet vilka dom är till sitter ju och lipar/ slår på saker!! :o

Jag och lilla steph saknar dig här omkring!! :)

Ta hand om dig klokt nu "Lil-sis" <3

2011-03-01 @ 21:32:18
Postat av: aww

vill ha klasströjan nu :DDD

2011-03-03 @ 12:59:23
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Filip

fin du är zanna!:)

2011-03-09 @ 16:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0