Born this way - lady gaga

Jag har blivit förälskad i den här låten!
Den ger en en otrolig styrka och stolthet, snacka om att kunna dra upp en ur mörkret.
Har aldrig gillat henne innan den här låten kom ut, men den är faktiskt helt underbar!
"No matter gay, straight or bi
Lesbian, transgendered life
I'm on the right track, baby
I was born to survive

No matter black, white or beige
Chola or orient made
I'm on the right track, baby
I was born to be brave

I'm beautiful in my way
'Cause God makes no mistakes
I'm on the right track, baby
I was born this way"

Helt j-vla underbar!!
Så, detta blir förmodligen mitt sista inlägg innan resan, skall se om jag kommer förbi något internet där uppe annars hörs vi till torsdag-fredag!

Ta hand om er, det skall jag
Zanna Dunstrand <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0