Jorden går under 21/5-2011?

Ja vad tror ni kära läsare? Går jorden under i morgon?
Enligt mig är det bullshit men man blir ju lite försiktig! Det är ju lixom lite svårt att bedöma. dock tycker jag att det skulle ha märkts mer redan innan?
Jag skall vara lite extra snäll i morgon iaf :o
säga allt bra jag kan komma på, eller aa typ, en grej till en person får jag itne säga :)
har lagt upp lite mer på youtube nu! Så gå in och titta, sök bara på zanna dunstrand så skall ni få se! :)
Skall vara lite blandat, dock börjar man få slut på bilder xD
Klassresan var förresten jätte azum! Hade jätte jätte trevligt och hann med att träffa Jonas (exet), kändes jätte trevligt men måste erkänna att jag inte riktigt visste hur jag skulle bete mig, svårt det där när känslorna inte svalnat helt och det är första gången man ses som bara vänner.. men tyckte det gick bra iaf och mådde väldigt bra av att få se honom igen :)
Nu får ni vara rädda om er och era nära iaf något händer i morgon (vi kan ju låta dom som tror dt hållas och så får vi fira lite efteråt ändå lixom och då kan vi låtsas att vi trott på det) ;)
Ta hand om er, det skall jag
Zanna Dunstrand <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0