Ny låt

Nu är jag nästan helt klar med en ny låt, rätt härligt!
skall bara finslipas lite.
Detta är min första låt med lite mer tempo och jag är faktsitk nöjd, skall bygga på lite instrument ba :)
jätte roligt!
För övrigt så har jag mått riktigt konstigt länge nu :s
känner mig hänging, trött och helt utmattad..
Har även sjukt ont i musklerna och huvet och mår illa och har yrsel, vet inte om de kan vara uttorkning?
sen fick jag muskelkramper (det är jag ju van med), men fick dom i RYGGEN! det var sjukt obehgligt och jag har nu tappat känseln i ena tån, den sover hela tiden och känns som att jag skall tippa frammåt typ eftersom jag inte har känsel i stortån.. riktigt läskigt och man blir ju orolig för nerverna..
hoppas att det itne är några problem!
Den 7e skall jag iaf till läkare med min mage och hoppas att dom kan hitta vad som är fel utan att det är farligt!!
Så, håll tummarna för mig!
Ta hand om er, det skall jag
Zanna Dunstrand <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0