Detta lär bli en helt underbar dag!

Haha kul att detta inlägg hamnar efter "FML" inlägget.. haha
Började dagen med att käka godis, dricka hallon soda (tack tomas för att du hjälpte mig få ta i den sista flaskan på högsta hyllan i affären) och kolla på horton!! HELT UNDERBART
Nu skall jag käka lunch sen fixa i ordning mig, duscha osv och sen ta tåget in till stan, för ikväll smäller det. ikväll äre glassfest!
HAHAHAh den mest twistade iden jag någonsin haft, vi blir väl 10-15 st, bara chilla, dela på massa god glass och snacka typ :D HELT azum :)
18.00 börjar vi så är väl hemma runt 00.00 eller nått... :)
om jag inte sover hos elin då xD
Hahah , så nu skall jag äta!
Ta hand om er, det skall jag
Zanna Dunstrand <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0