snart jul

idag har varit en super mysigdag, då berit stormar så kommer jag inte ifrån ön, haha!
så första båten jag kan ta går på onsdag morgon, är i stockholm runt lunch och det blir det att träffa Younas (ett ex), helt sjukt länge sen så skall bli galet kul! :)
I lördags konfimerades min syster, super rolig konfirmation faktiskt!
I söndags var det första advent (hoppas ni alla hade det super trevligt) som jag firade med Amanda, Moa och Jessica hemma hos amanda! Vi firade moa som fyller år nästa fredag med marängswisch (stavning?!), och sen drack vi glögg och åt pepparkakor! :) SUPER TREVLIG, TACK!
snart är det juldags också, skumt va fort det gått!
Och som vanligt runt jul så saknar jag E, du är min ängel.. <3
satt och funderade på vad jag önskar mig iår och kom fram till detta:

1. Kryssning med Mamma och Mormor (var så underbart förra året)
2.smink, behövs ju alltid, så en foundation, puder, svart ögonskugga och maskara som är slut just nu!
3.nya piercings, vore kul med lite variation
4.svarta jeans , då mina börjar bli slitna
5.parfymer (eftersom jag byter så fort jag är med om något jobbigt)
6.pengar
7.änglar till samlingen
8.mys saker: Ljus, filtar, frukt, choklad, nallar, bra böcker, bra filmer osv.. :)


sen så funkar ju också smycken osv!! de göre alltid :)

SÅÅÅÅÅÅÅÅ.... ja.. hoppas ni hade en trevlig första advent osv : >
vad önskar ni er? : )


Ta hand om er, det skall jag
Zanna Dunstrand <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0