Stank..

Hela jag luktar du..
jag har duchat 2 gånger, bytt till nytvättade kläder som du aldrig ens sett och ändå luktar jag som du..
Jag har använt en parfym du aldrig känt och jag har tvättat mig med en tvål du aldrig rört, ändå luktar jag som du..
ändå stinker jag som du, stank..
Din stank, inte din lukt, dödar mig..
den finns över allt..
min väska stinker som du.. du har aldrig sett den, aldrig hållt den. ändå stinker den som du.
Mitt rum stinker som du.. du har aldrig sett det, aldrig varit här. ändå stinker det som du.
Mitt hjärta stinker som du.. så många gånger har du varit där, så många gånger har du förstört det..
limmet i mitt hjärta bär din stank...
Ta hand om er, det skall jag
Zanna Dunstrand <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0