Livingroom concert!

SÅÅÅ! nu börjar de hända grejer här, detta är stort! :)
På onsdag har jag spelning, livingroom!
Med annika fehling och staffan hellstrand!
Biljetter finns på ticnet! börjar klockan 20.00 i vinterträdgården!
Skall bli riktigt grymt, kommer framföra 3 egna låtar, destu fler som kommer, destu grymmare blire! :)

På onsdag gör jag också min tatuering! Så dom som är på plats får chans att se den;)
På torsdag morgon lämnar jag ön och drar till stockholm för en hel dag där innan jag drar hem till norrköping igen, skall nog sova hos elin också ;o (A) Haha!

Sen blire förhoppningsvis att träffa christoffer i helgen, hoppas hoppas ....


Ta hand om er, det skall jag
Zanna Dunstrand <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0