FYSATTAN VILKEN HELG! :D

haha som ni nog förstått så sov jag vid therese fredag till lördag, så jävla härligt!
Sen åkte jag ner på stan på lördagen för att träffa Fidde, Mikael Fogelberg (idol-mikke) , tomas, och christoffer! super mysig dag på stan sen drog christoffer hem och jag, fidde, mikael och tomas gick och satte oss på espressohouse och dit kom elin och amanda så värsta träffen där!
Sen drog jag , fidde, tomas och mikael hem till fidde! 
käkade lite och tröttnade sen på hageby så vi drog till stan igen, haha!
Där vandrade vi omkring till klockan 22 då vi skickade hem tomas och vi andra åkte tillbaka hem till fidde.
Fidde gick rätt snabbt i säng så jag och mikke låg vakna och snackade till typ.. halv 3 tror jag!:)
och idag kolla de vi barnprogramm hela morgonen, käkade på McDonalds @hageby och sen drog vi ned till resecenter för att jag och mikke skulle hem!
Träffade Johanna, Tinna och Jensen på rese, underbara mänskor!
sen vare bara skönt som fan att komma hem, gå i lång dusch och slänga sig på soffan!
och nu taggar jag inför att sitta och heja på mikke på idol!

SÖTNOS, LYCKA TILL!

Mikke och jag @espressohouse


Fidde och Tomas @espressohouse


Elin och Amanda @espressohouse



SÅ JÄVLA GO HELG!
Tack till alla :D

Ta hand om er, det skall jag
Zanna dunstrand <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0