jag borde ..

jag borde verkligen ta mina mediciner
jag borde verkligen klä mig varmt
jag borde verkligen äta klokt när jag är själv
jag borde verkligen blogga med
jag borde verkligen ta kontakt med mina vänner oftare
jag borde verkligen kämpa emot smärtan bättre
jag borde verkligen låta bli allt va fredagsmys är
jag borde verkligen..
jag borde...
Men just nu gör jag vad jag vill
jag lever min dröm bland underbara mänskor,
jag glömmer mina mediciner pga lycka,
jag klär mig i vad jag trivs i
jag glömmer att äta pga att jag har bättre saker att göra
jag har inte mkt dator tid
jag har svårt för att ringa, men jag gör det ibland
jag orkar inte kämpa emot smärtan, jag lever bra nu
jag GILLAR fredags mys, jag gillar guldkant på vardagen och jag GILLAR gott!

Ta hand om er, det skall jag
Zanna Dunstrand <3

Kommentarer
Postat av: jamie

Underhållande blogg att läsa !



Xxxx

2011-09-27 @ 19:27:29
URL: http://tjoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0