avskrivning!

du säger att du älskar mig.
att våran relation är det bästa du har och att du saknar mig när vi inte setts.
och när du kollar på andra tjejer så säger du att "alla tyvärr inte är som jag".
Varför skulle inte jag kunna vara den rätta då?!
om du letar efter någon som är som jag måste väl ändå JAG vara den bästa?
puhf!
jag vill VERKLIGEN inte ha det såhär.
vill inte förlora den lilla relation vi har just nu.
vill inte se dig sårad
vill inte se dig ledsen..
men jag vill se dig hitta den rätta.
jag vill se dig ge dom som är värda det en chans.
men ibland undrar jag vad jag gjort som är så brutalt fel att jag aldrig ens kan få en liten chans?!
Ta hand om er, det skall jag
Zanna Dunstrand <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0