Hemma..

har nu varit hemma sen i fredags, vet inte riktigt om jag kallar detta för hem längre dock.
för mig så har Norrköping blivit hem..
detta är ju "hem till ön" men hem är fortfarande i norrköping!
eftersom jag bara kunnat träffa mina babes en gång under denna resa så har det varit lite jobbigt..
längtat hem som tusan osv..
men idag bär det förhoppningsvis av hemåt! (om båten går)
blåser som tusan, men jag håller tummarna!
Drar med mig syrran hem till storstan och skall visa henne runt lite ( www.zenitadunstrand.bloggplatsen.se )
blir väl lite shopping osv!
sen på fredag har jag tvingat hem elin och jhonny till lyan för lite pizza och chill med mig och syrran!
skall bli trevligt!
Förmodligen hör jag av mig mer idag, blir en lång resa!
Framme i norrköping 01.00!!

Ta hand om er, det skall jag
Zanna Dunstrand<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0