emo

hej. jag har blivit emo igen.
haha så jävla idiot som mår dåligt över dig :)
du är egentligen den som borde göra att jag mår dåligt, men ensamheten är värre.
när jag tänker, klokt, så har jag egentligen bara dig.
aldrig haft någon att prata ut med , bara dig..
så jävla skumt.
fattar inte hur du tänker dock.
dömmer mig för vad hon gör, hon är inte min hund.
avskyr hon dig så gör hon det, hur blir det mitt fel?
du som gjort bort dig i den här stan.
du som gjort för mycket.
du som inte tänkt, inte jag.
jag stöttar dig alltid även om du inte tänker se det just nu.
du kommer att märka att jag vaktat din rygg, nu när du gjort dig av med mig.
din förlust :)

tack elin för att du varit cepe nog att vara i min närhet hela veckan, haha <3

Ta hand om er, det skall jag
Zanna Dunstrand <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0