fan..

förlorade jag just allt jag hade i ett slag?
jag förstår inte vad du säger, jag lyssnar så gott jag kan, men förstår inte!
jag gör allt för att ha dig kvar, och visst du stannar i mitt liv.
men är jag kvar i ditt? eller bara.. står du ut med att jag kan kontakta dig?
jag kanske bara borde sluta.
låta dig vara, låta dig gå.
men jag har haft dig allt för länge för att låta det hända!
Jag har haft dig allt för länge för att acceptera att du gått..
Ögon så svarta, läppar så kalla.
Jag lutar mig tillbaka, låter känslorna svalla.
Det var inte ditt fel, men det sårade mig så
Jag kan inte släppa taget, kan inte låta dig gå!
Ögon så kalla, läppar så blå.
Jag håller andan tills hjärtat slutat slå..

(Mina texter låter alltid värre än vad det egentligen är så oroa er inte)
Nu skall jag chilla med kärleksparet och lebben.. 

Ta hand om er, det skall jag
Zanna Dunstrand <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0