hellu!

hey folks! 
ledsen över att det var så länge sen jag skrev, mkt på G nu.
I morgon har jag rep inför en julkonsert (money, money, money!!)
i morgon natt klockan 02.00, om jag inte ännu en gång förstått fel?! så äre ishockey, junior VM!
mammsen och jag brukar sluta framför tvn då!
på torsdag (åter kommer med tid) i fröjel kyrka är det julkonsert,
jag och min mor som sjunger lite fina bitar.
Och här kommer the big thing:
På fredag drar jag, min mamma och min pappa till norrköping och kollar in två ettor.
Efter det drar vi till scandic hotel utanför stan (ingelsta typ) och chillar och funderar på vilken om lyorna jag gillar bäst för:
jag skall nämligen flyttta!
egen etta, så galet skönt!
som jag längtat efter att bo själv, få ta eget ansvar, allt sånt!
detta är det jag väntat på så jävla länge!
Lördag så blir det inflytt i den jag gillar bäst och sen rullar livet på som vanligt igen!
jag är inte säker på om jag kommer ha internet till en början, men på något sätt (mobil blogg) så håller jag er uppdaterade!
Det är ett löfte!

Ta hand om er, det skall jag
Zanna Dunstrand <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0