kärlek.

jag önskar att allt va kärlek heter dog ut.
jag blev kär i min bästa vän, smart zanna smart.
dessutom min bästa vän som inte älskar mig.
as smart!
Och vart jag än vänder mig så äre bara:
KÄRLEK, KÄRLEK, KÄRLEK, KÄRLEK, KÄRLEK!!
jag orkar INTE.
det värsta är att den andra killen, han gör inge fel.
han är egentligen helt underbar och snäll men..
jag blir äcklad så fort jag ser honom, bara för att jag vet hur han känner!
Jag vet att han är kär i mig och då ser jag allt som kärleksprylar.
han frågade hur jag mådde och gav mig en kram och jag ville bara knuffa undan honom och springa där ifrån.
så jävla rädd för kärlek just nu..
varit så ända sen jonas.
varför kan jag inte bara sluta vara rädd?!
2 jävla år.
Ta hand om er, det skall jag
Zanna Dunstrand <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0